Gadżety reklamowe z wygrawerowanym logo

Gadżety z logo to ostatnimi czasy zdecydowanie jedna z najczęściej wykorzystywanych technik promocji firmy. Dodawane są one do zakupów, rozdawane na targach czy też rozsyłane pomiędzy firmami. Żeby jednak gadżety z logo firmy mogły odnieść odpowiedni sukces, czyli reklamować daną markę, zawarta na nich nazwa firmy lub logo muszą być umieszczone w sposób trwały. Taki efekt można osiągnąć, stosując grawerowanie laserowe. Czym jest taka technika i jakie są jej zalety?

Czym jest grawerowanie laserowe gadżetów reklamowych?

Każdy doskonale wie, jak wygląda klasyczne nanoszenie nazwy lub loga na gadżety firmowe. Najczęściej jest to prosty nadruk, który jest tani i nawet nieźle się prezentuje, jednak z czasem traci swój urok i stopniowo zaczyna całkiem zanikać. Powoduje to, że dany gadżet reklamowy zupełnie traci swoje funkcje i staje się zupełnie niewidoczny. Jak się jednak okazuje, problem ten można łatwo rozwiązać, czyli stosując technikę grawerowania laserowego. Techniczne parametry laserów stosowanych do graweru gadżetów można znaleźć na stronie producenta BusinessGifts
Jak każdy doskonale wie, grawerowanie polega na wycinaniu w danej powierzchni danego wzoru. Najczęściej wykorzystuje się do tego precyzyjne maszyny typu frezarki. Jest to jednak proces, który trwa dość długo i z tego też powodu poleca się wykorzystanie do tego celu promienia laserowa. Dzięki ogromnej sile i wysokiej precyzji przy pomocy tej techniki można uzyskać piękne wzory, które dodatkowo cechować się będą wysoką trwałością.

Gadżety reklamowe z grawerem laserowym

Na jakiej powierzchni reklamowej można używać laserowego grawerowania?

Wiele osób uważa, że grawerowanie laserowe wykorzystać można tylko na twardych, najlepiej metalowych powierzchniach. To prawda, klasyczne grawerowanie mechaniczne takich właśnie powierzchni wymaga. Jak się jednak okazuje, jeśli zastosuje się technikę laserową, możliwe jest wykonanie wzoru nie tylko na metalu, lecz również na drewnie, skórze PCV, a nawet na papierze. Laser jest niezwykle elastyczny, jeśli chodzi o dostosowanie do powierzchni.

Jakie zalety ma laserowe grawerowanie na gadżetach?

Skoro już wiadomo, czym jest laserowe grawerowanie, a także, na jakich powierzchniach tę technologię można wykorzystać, warto się teraz dowiedzieć, jakie są konkretnie zalety tego rozwiązania.
Zdecydowanie najważniejszą zaletą jest oczywiście to, że grawerowanie jest bardzo trwałe i właściwie nie do usunięcia tradycyjnymi sposobami z gadżetu reklamowego. Jedynym sposobem na pozbycie się wzoru jest jego zeszlifowanie.
Dodatkowo na uwadze należy mieć to, że laserowe grawerowanie jest niezwykle szybkie, a także precyzyjne, więc wzory wychodzą naprawdę ładnie i estetyczne, dzięki czemu cały gadżet reklamowy może się podobać klientom.